Søg
Filters
LUK

FAQ

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Der er flere muligheder. Vi er tilgængelige alle hverdage 8-18 via telefon, email og chat.

Hvordan bestiller jeg?

Det er både hurtigst og nemmest at benytte vores hjemmeside. Alternativt kan du bestille via telefon eller email. 

Hvordan ser jeg priserne?

Vi er transparente, så du kan se alle omkostninger i vores prisberegner.

Er alle skatter og afgifter inkluderet i prisen?

Som udgangspunkt er disse inkluderet. På visse varer tilkommer Copydan, sukker- og emballageafgift - dette fremgår af produktbeskrivelsen.

Hvordan sender jeg min trykfil?

Når du bestiller online, kan du uploade filen direkte. Alternativt kan du sende til os via email.

Hvilken slags trykfil skal I bruge?

Vi foretrækker en vektoriseret .ai eller .eps fil. Er du i tvivl, så send filen til os i en email - vi tilbyder gratis og uforpligtende fil-tjek.

Hvilke trykfarver bruger I? Kan jeg bruge mine egne?

Typisk benytter vi PMS-farver, men af og til også CMYK. Du vælger selv trykfarve, Nævner du intet, vil vi gøre vores bedste for at matche din trykfil.

Kan jeg få en vareprøve?

Ja, du kan nemt anmode om en vareprøve via vores hjemmeside. Vareprøven sendes som udgangspunkt uden tryk, og typisk uden beregning.

Har jeg mulighed for at se produktet inden produktion?

Ja, du vil altid modtage en gratis digital trykprøve til godkendelse, før din bestilling er bindende.  

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Du kan betale med Dankort, Visa og Mastercard via hjemmesiden eller anmode om betaling via faktura (vi kreditvurderer altid gennem en tredjepart)

Kan I sende EAN faktura?

Ja, alle offentlige kunder faktureres via EAN. Oplys EAN sammen med din onlinebestilling eller send os via email.

Hvor lang er produktionstiden?

Produktionstid varierer fra produkt til produkt, men typisk 6-10 hverdage fra du har godkendt trykprøven.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi samarbejder med mange underleverandører, primært i Danmark og EU. Leveringstiden er typisk 2-5 hverdage.

Hvilken slags forsendelse benytter I?

Dette afhænger af produktet. Husk at levering sker til den oplyste adresse, hvor en person skal være til stede for modtage varerne.

Kan jeg bestiller færre end hvad der oplyses på hjemmesiden?

Ofte kan vi imødekomme dette mod et mindre tillæg. Send os en mail, ring eller chat. 

Jeg kan ikke finde det jeg leder efter, kan I stadig hjælpe mig?

Helt sikkert. Vi kender promotion-markedet bedre end de fleste og tager gerne mod en udfordring!