B2B Promotion tilbyder vores kunder tilfredshedsgaranti. Såfremt et produkt ikke lever op til din forventning, bedes du snarest og senest 8 dage efter modtagelse give os skriftlig besked herom. Husk at vedlægge udførlig billeddokumentation og opdateret kontaktinformation. Du kan forvente at blive kontaktet telefonisk af vores kundeservice inden for én hverdag med henblik på at drøfte en løsning. Vi forbeholder os retten til at afhente og producere en ny fejlfri bestilling, og vi vil afholde alle ekstra omkostninger forbundet hermed. Såfremt at vi, mod forventning, ikke ser os i stand til at producere et tilfredsstillende produkt, afhenter vi bestillingen og krediterer alle omkostninger som vedrører det fejlbehæftede produkt.
Vær opmærksom på flg. forbehold:
B2B Promotion tilbyder vores kunder leveringsgaranti. Såfremt du er sent ude, eller har en fast deadline, bedes du skriftligt oplyse os herom pr. mail til info@b2bpromotion.dk Husk at henvise til ordrenummer og opdatere din kontaktinformation. Senest 48 timer efter din henvendelse, vil vi skriftligt bekræfte, at vi kan garantere din levering. Hvis din levering efterfølgende ikke når frem i tide, krediterer vi alle omkostninger som vedrører det forsinkede produkt.
Vær opmærksom på flg. forbehold:
B2B Promotion tilbyder vores kunder prismatchgaranti. Vi ønsker at tilbyde vores kunder fair og transparente priser. Vi har ingen skjulte gebyrer som f.eks. administrations-, tegnestue-, emballage-og fragtgebyr. Såfremt du ved køb, mod forventning, inden for 30 dage, finder et tilsvarende produkt billigere, får du ved næste køb differencen fratrukket.
Vær opmærksom på flg. forbehold: